31 Ekim, 2016

Bitenler Part-1


  Merhaba arkadaşlar bir süredir biten ürünlerimi yorumlamak için atmıyordum.
Söz nişan çeyiz şu bu derken bloğu çok boşladım malesef. İnşallah güzel bir dönüş yapabilirim :)

Öncelikle Saç Ürünleri  : 


 *Selesta at kuyruğu şampuanından ilk kullanımımda memnun kalmıştım. Uzatmaya yardım edip etmediğinden emin değilim saçlarım çok şükür hep hızlı uzuyor. Ama saçlarımı dökmüyordu. Bitince hemen ikinci şişeyi aldım. Ama ikinci şişenin ortasından sonra aynı memnuniyetim kalmadı. Çok sertleştiğini fark ettim .
 *Gliss serum deep repair (mor) seriyi aldım. Selesta ile dönemeçli kullandım saçlarımı ciddi anlamda toparladı. Fakat saç kreminden memnun kalmadım. 
 * Daha sonra Hydra Mıracle şampuana başladım (yeşil ) . Sıradan bir şampuan gibiydi. 
Saçlarımı dökmediği için memnun kaldım diyebilirim. (dökmeyen bir şampuan bulmak çok zor)
*Urban Keratin Sıvı saç kremi bitti ama nasıl bitti. Kokusuna bakmadan almışım. Nar kokuyor. En sevmediğim koku :( Kardeşime verdim onun bitirmesini bekledik artık :D 


*Urban Biotin Saç Bakım toniği saçları sıklaştırmayı dökülmeyi engellemeyi vaad ediyor. Banyodan sonra ıslak saça uygulanıyor ama bir faydasını göremedim.
Bende şişenin sonlarna doğru saç derisini rahatlatmak için kullanarak bitirdim.
*Extra Blond saç açıcı sprey cidden işe yarıyor ama biraz yıpratıyor. Kokusu çok kötü. Tamamen bitiremedik ama tarihi geçeceği için döktüm şişenin dibini.


*Bioderma Misel Solüsyon zaten NumberOne ondan iyisi yok. Bitince birtane daha almak için gittim fakat Laroche Posay İndirimdeydi onu denemek istedim. Malesef Bİoderma ile uzaktan yakından alakası yok. Noutrogena Makyaj temizleyici güüya waterproof makyajları bile çıkaracaktı ama benim kirpiklerden hiçbir rimeli çıkaramadı. Yine de göz yakmadığı için fiyatına göre çook başarılı.


*Avon Güneş Sonrası rahatlatıcı sprey. Yine bitiremeden çöpe atacağım bir ürün. Çünkü tarihi dolacaktı. İşe yarıyor mu tam olarak değil. Gerginliği alması gerekirken daha çok geriyordu sanki.
Zaten avondan birşey almam sanırım artık. Memnun kaldığım birşey olmadı diyebilirim.


ve son olarak 

Gördüğünüz  Su şişesinin içinde Deniz Suyu var. Planım üzere Laroche Posay ın boş şişesine doldurduktan sonra tonik olarak kullanacağım. Sivilcelere baya iyi geliyor. Ee şifalı su.
Mavi şişeye koyduğumu da saçlarımda kullanmayı düşünüyorum. Şekillendirdiğimde Saç spreyi kullanma taraftarı değilim :) Belki sizlere de fikir olur :)

*Okuduğunuz için teşekkür ederim

     

 , , , , , , , , , ,    
Paylaş:

0 yorum:

Yorum Gönder

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIRSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM :)