08 Ekim, 2017

FARMASİ - 1. BÖLÜM


Elimdeki farmasi ürünlerinin geçen aylarda fotoğrafını çekmiştim. Bu yazıyı onlarla hazırlıyorum.
Koleksiyonuma daha sonra eklediğim ürünleri 2. bölüm olarak başka bir yazıda paylaşacağım sizlerle



GÜNEŞ KREMİ
 farmasi

Hem vucut hemde yüz için güneş kremim bu yaz farmasiden di.
Her ne kadar sürmeyi unuttuğum gün cayır cayır yansam da :/
Tek sıkıntısı suya pek dayanıklı değil.


BEYAZLATICI DİŞ MACUNU
farmasi
Annemler ve biz ailecek kullanıyoruz. Beyazlatma konusunda bilmiyorum sigara kahve tüketmediğimiz için ama misvak özlü olduğuna bağlıyorum  dişe ve diş etlerine çok iyi geliyor. Sıcak soğuk hassasiyetim kalmadı.

AYNISEFA YAĞI YÜZ KREMİ

farmasi

Missha nemlendiricim bitti bende buna başladım günlük.
Çok güzel kokuyor ince yapılı nemlendirmesinden de memnunum.




ISIRGANLI ŞAMPUAN
farmasi
1 şişe bitti bu ikinci şişe. Temizliyor yağlandırmıyor ağırlık yapmıyor kepek yapmadı :)



BEYAZLATICI KREM VE SABUN

farmasi

Sülalecek kullanıyoruz sürekli sipariş alıyorum.
Yüz lekeleri için koltuk altı genital kararmalar için kullanılıyor.
Bronzluğumu bir haftada açtı tamamen beyazladım diyebilirim :D



GENEL TEMİZLİK DETERJANI
farmasi

Her yerde kullanılabiliyor. Konsantre olduğu için çok bereketli.Helal sertifikalı ve hayvanlar üzerinde test yapmıyor olması en iyi yanı.


ÇAY AĞACI YAĞI YÜZ YIKAMA JELİ VE TONİK
farmasi


Eşim kullanıyor bu seriyi. Yağlı ciltlere uygun. Tonik yanma kızarıklık yapmıyor. Genel olarak gözenek küçültmeye,siyah noktalara ve sivilce oluşumunu engellemeye yardımcı.
tabii günlük kullanmak şartıyla.



SOĞUTUCU MASAJ JELİ













Bunu pek beğenmedim omzuma sürdüm mesela sürekli soğuk kalıyor yaz ayında üşüdüm.
Ağrıya sancıya bir etkisi yok. 








KOZMETİK


LOVE YOURSELF FAR PALETİ
farmasi farfarmasi far

Fotoğraflarda büyük çıkıyor ama aslında parmak kadar bu palet.
En sevdiğim renkler ve pigmentasyon çok güzel. Gözümde de hafif bir şekilde gösterdim.



JEL EYELİNER
eyeliner
Hayatımda denediğim en yumuşak ve sürümü kolay eyeliner.
Hemde 15 tl falan. 



KAŞ POMADI

kaş pomadıkaş pomadı


Duruşu doğallığı dağıtma kolaylığı diyorum susuyorum.
Kaş doldurmayı seviyorsanız alın. pişman olmayacağınızın garantisini veriyorum.



KAŞ MASKARASI
farmasi
Kaş maskarasını da pomadı kadar sevdim. tam doldurmayım ama sabitlensin birazda renklensin ürünü. bayıldım bayıldım bayıldım.


GÖZ KALEMİ YEŞİL
farmasi

Elimde denediğim fotoğrafını bulamadım nedense. Ama gözde akmıyor ve göz yakmıyor.


MAKYAJ SABİTLEYİCİ SPREY

kontür stick

10 tl için harika. Çok prof makyaj yapmıyorsanız ama yaptığınızda yüzünüzde akşama kadar kalsın istiyorsanız alabilirsiniz.
Ama şu düğün makyajlarında kullanılan günlerce koruyan cinsten spreyleri daha önce denediyseniz bu işe yaramaz gelecektir.



KONTÜR VE AYDINLATICI STİCK
CONTOUR STİCK

Aydınlatıcı stick biraz gereksiz. Yapısı pata krem gibi kalın.Bunun yerine Normal kapatıcı kullanılabilir.Ama kontür stick cidden biçilmiş kaftan. Dağılımı kolay yumuşak rengi kızıl değil ve uygun fiyatlı daha ne olsun.



EXTREME CURL MASKARA

maskara
kirpik kıvırıcı maskara
Fırça uç sevenler bayılacaktır.Yapısından dolayı da kirpikleri kıvırma etkisi var. Yapıştırmıyor. Hemde 12tl falandı aldığımda.














        HYDRATİVE NEM VEREN FONDÖTEN 

farmasi fondöten
Çok fazla kuru cilde uygun değil yarı parlak bitişi var çabuk sabitleniyor orta kapatıcılıkta.



BB KAPATICI
kuru cilt kapatıcı
Yapısı incecik ve nemlendirici aşırı kapatıcı değil . Kuru ciltliler bayılacaktır eminim.





kontür stick  






Fondöteni , bb kapatıcıyı, maskarayı kontür stick'i  kullandım bu fotoğrafta.














Kısa kısa yazdım . Helal sertifikalı hayvanlar üzerinde test yapmıyor ve türk firması.
İlk duyduğumda ön yargılıydım ama artık seviyorum.
Ürünleri ara ara tek tek ele alıp inceleyeceğim.
Elimdeki diğer ürünleri de fotoğrafladığımda bir yazı daha gelecek.



Üye olmak katalog fiyatından daha ucuza almak veya satış yapmak isterseniz instagram hesabımdan e postamdan bana ulaşabilirsiniz.




 , , , , , ,    
Paylaş:

0 yorum:

Yorum Gönder

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIRSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM :)