17 Şubat, 2016

LAZER EPİLASYON VE ACI ÇEKMEK (biodrops este krem)


Kızılayda dolaşırken birkaç ay önce LazerEpilasyon ile ilgili bir broşür veriyorlardı. İlgilendiğim için gittim konuştum. Yeni bir şube açtıkları için 3 bölge 800tl  ve bitiş garantili işlem yapıyoruz dediler. Ben öğrenciyim falan filan diyerek 600 tl ye anlaştım.

Yani bölge başına 200 tl normalde seans ücreti olurken ben bitiş garantili 200tl verecektim.

Makine klasik alex. Evet olumsuz yorumlar çok bu makine hakkında. Zaten birçok yeni model lazer makineleri çıktı ama elimden gelen maddiyat budur diyerek başladım.

Ne mi oldu ? Çok acıyor. Zaten bu lazer işlemi kemik olan yerde acıyor. Bende çok zayıfladım hiç et yok.  Gittim ama yaptıramadım. Elektrik çarpıyor gibi oluyor. İki seans gittim o da boşa gitti  en düşük seviyede yaptılar çünkü.

Kadın bana uyuşturucu krem var burda dedi. Ne kadar dedim 80 dedi YUH dedim ve almadım. (30ml)

Sonra aklıma ANESTOL krem geldi. Ama etki etmeyeceğini düşünerek anestezi kremleri hakkında bir araştırma yaptım.

Ben bir şey alırken Forumları veya Blogları okumadan kesinlikle almam ama bu kremler hakkında hiçbir blog yazısı yoktu.

Forumlarda da EMLA KREM den çok fazla bahsediliyor.
5 yıl önceki yazılarda 25tl olan bu krem şu an güncel olarak 101tl ECZANELERDE.

Ama yorumlar o kadar iyiki. Bu kremler zaten dövme,epilasyon,estetik operasyonlar vs. herşeyde kullanılıyormuş.

Bende işe yaramadı diyen yok ama 101tl de çok be hacı diyerek devam ettim okumaya. 1 hafta araştırdım ve BİODROPS ESTE KREM diye bir ürün olduğunu öğrendim.

Yorumlar hemen hemen eşit kimi EMLA iyi kimi de ESTE iyi diyor ama este eczane de falan satılmıyor. Kendisitesinde satılıyor BURAYA tıklayarak bakabilirsiniz. Ki bakın çünkü sitede 59tl olan bu krem meğer benim Lazer salonundaki kremmiş ama bizim uyanıklar 80tl ye satıyormuş.
Evet hertürlü pahalı ama değdi mi ? HEMDE NASIL.

İŞLEMDEN 30-40 DK ÖNCE SÜRÜYORSUNUZ. EVDEN ÇIKARKEN SÜRÜNCE CİLTTEN SİLİNMESİN DİYE STREÇ FİLM İLE KAPATIP ÖYLE GİYİNİYORSUNUZ.
Evet bu kısım komik. hatta forumda birisi bana araba çarpsa heryerimden streç film çıkacak diye korktum kullanmadım yazmış D:

SONUÇ OLARAK : HİÇBİRŞEY HİSSETMEDİM VE KREMDEN AZICIK SÜRMÜŞTÜM.
EVET 30ML AMA BANA BİR SENE YETER.

EĞER SİZDE LAZERDEN ACIDAN DOLAYI KORKUYORSANIZ BENCE KESİNLİKLE AMA KESİNLİKLE DENEYİN :) 
İsterseniz birde forumdan araştırın fazla bilgi göz çıkarmaz :)
   SEVGİLER SAYGILAR. EFENİM :)





GÜNCELLEME : internet siteleri kapanmış nerede satılıyor bulamıyoruz. Ama emla kremi deneyebilirsiniz eczanelerden.


 , , , , , , , , , , , , , , , , , ,    
Paylaş:

9 yorum:

  1. bende bu kremden kullanıyorum artık hiç bi yerde bulamıyorum siteside açılmıyor epilasyon merkezi 110 tl ye satıyor netten 59 alıyordum 2 aydır seanslara gitmiyorum resmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende alamıyorum artık muadilleri de pahalı :{

      Sil
    2. Bizde var sitemiz çok etkili değil heralde yüklü sipariş almıştık elimizde baya mevcut durumda 05326659007 ilgi medikal

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. merhaba hangi lazer merkezine gittiniz acaba ve işe yaradı mı

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Ben istanbul'da arist lazer'e gidiyorum çok güzel bir yer mecidiyeköyde ,oldukça memnunum 3 tane arkadaşıma daha tavsiye ettim onlarda gidiyorlar baya güzel ,kesin çözüm istiyorsanız Arzu hanımla görüşün derim. https://www.aristestetik.com/ buradan ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  5. Unknown11 Ocak 2020 04:10
    Bizde var sitemiz çok etkili değil heralde yüklü sipariş almıştık elimizde baya mevcut durumda 05326659007 ilgi medikal

    YanıtlaSil
  6. 2 yıl önce 150tlye aldım oooofff of ben akıllanmam arkadaş.... tanıdıktır diye aldım burda fiyatları görünce şok oldum....aah ah hayatı böyle yediğim kazıklardan öğreniyorum

    YanıtlaSil
  7. En iyi epilasyon aleti tavsiyeleri için tıklayın : en iyi epilasyon aleti

    YanıtlaSil

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIRSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM :)