21 Haziran, 2017

SİLVER ŞAMPUAN (MOR ŞAMPUAN) OMBRELİ VEYA GRİ SAÇLAR İÇİN






    Saçlarım kısayken ombre yaptırmıştım şimdi uzadı uçlara indi ve zaman geçtikçe turunculaştı. Kuaföre gidip boyatmayı düşünüyordum ama daha fazla boyuyorlar bir türlü doğal saç rengime dönemiyorum. Boyatmaktan vazgeçtim.  çözüm aramaya başladım.
    KARŞINIZDA SILVER ŞAMPUAN (MOR ŞAMPUAN DA DENİYOR) 
        MOR ŞAMPUAN





    Beğenmekten VazgeçYorum

    • Kuaförlerde cila olarak kullanılan şampuanla aynı.
      İçinde pigmentler olduğu söyleniyor ama kısacası biraz boya içeriyor. 
    • Yıkadıkça saçtaki kızıllık turunculuk gidiyor ( sarı boyadan sonra oluşan ) hatta sarı saçlara da grilik kazandırıyor.
    •  Benim saçlarımda düzelme biraz sağlandı daha fazla kullanımda tam istediğiniz beyaza yakın rengi elde edebilirsiniz.
    •  Sonra rengi korumak için her yıkamada değil haftada bir kullanılıyor.

    • Kesinlikle tavsiye edeceğim bir ürün oldu.

    • Saçları biraz kurutuyor bu sebeple diplerinde pek kullanmıyorum 😊

    • Mutlaka kremle desteklemek lazım.

    ücretine gelecek olursak 

    • Kuaförler 100 tlye satıyor 😂😂😂

    • ama ben Kuaför malzemeleri satan toptancıdan aldım 😊

    • 1000ml ürün için 48tl ödedim.


    • Loreal vs markalardan daha hesaplı bir ürün ve daha çok tercih ediliyormuş.


     İnstagram profilim için   https://www.instagram.com/kucukkensarisin/?hl=tr 




     , , , , , , , , ,    
    Paylaş:

    2 yorum:

    1. Büşra hanım yorumunuz bizi onurlandırdı. Teşekkür ediyoruz. Saygılarımızla Babacan Kozmetik

      YanıtlaSil

    DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIRSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM :)