08 Kasım, 2017

LANCOME - Beyaz Kil Maskesi



Size bugün harika bir ürünle geldim.

Lancome- Beyaz Kil Maskesi

Elbette adı bu değil  fotoğraftan okunuyor diye ingilizceye pek girmiyorum. :D 

Size her cilt tipinin kullanabilceği bir maske buldum desem yeridir.

İçeriği beyaz kil oluyor ve aşırı güzel kokuyor.

Banyodan sonra haftada 1- kere kullanılabiliyor.

Karma ciltler için yağ dengelediği gibi kuruluğu da alıyor.

Bu ikisini de nasıl yapıyor hayret ettim.

Kurutmuyor normal kil maskeleri gibi değil bu sebeple kuru ciltlerde kullanabilir.

Gözenekleri temizlediğini hissediyorsunuz tabiki tüm siyah noktaları kökünden çıkarmıyor.

Profesyonel cihazlar bile bunu yapamıyor ama cildi dengelediğine eminim.

Bu tarz ürünleri düzenli kullanım şart tabiki.



Yapısı bu şekilde yüzümde göstermeye gerek duymadım.

Antares Sevil de   220  tl   gibi bir fiyatı vardı .

Az ürünüm olsun ama kaliteli olsun diyenlerdenseniz bir bakın derim.





Kuru ciltlere önerdiğim çamur maskesi yazım için TIKLAYABİLİRSİNİZ

Yağlı ciltlere daha uygun ve doğal türk markası kil maskesi yazım için TIKLAYABİLİRSİNİZ



menüden farklı yazılarıma da ulaşabilirsiniz 



 , , , , , , , , , , ,    
Paylaş:

0 yorum:

Yorum Gönder

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIRSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM :)