12 Temmuz, 2017

Siyah mutfak ve banyo tezgahında kalan lekeler nasıl temizlenir ?


 
   Merhabalar :)

Bugünkü yazım temizlik üzerine olucak :)

Bu eve ilk taşındığımda banyosu ve mutfağına aşık olmuştum.

Vaaay beee avm gibi banyosu var falan filan ...

3 ay geçti ve ben kesinlikle birdahaki evimde siyah tezgah siyah mermer falan istemiyorum. !!! 

                                                                 Dedim.

İlk ay zaten nasıl temizleyeceğimi bilemedim çamaşır suyuyla bile silsem şu şekilde izler kalıyordu.

domol

Burada silinmemiş halni çektim ki buradaki izler normal su lekesi.
Bunları sildikten 1 saat sonra bu şekilde garip damla izleri bez izi su izi falan beliriyordu taşta.

Sonra ablam " rossmanda Domol markasının sirkeli temizleyicisi geçiriyormuş dedi "

aradım buldum fiyatı da oldukça uygun 5-6 tl gibi.

DOMOL SİRKELİ

Ben ilk başta mağazada hangisi sirkeli bulmakta zorlandığım için fotoğrafını yüklüyorum:)


 VEE BUDA TEZGAHI SİLDİKTEN SONRAKİ HALİ


siyah mermer

İşte bu şekilde sadece bu ürün ile geçirebildim. Bu sebeple paylaşmak istedim :)


Elimde markanın memnun kaldığım başka ürünleri de var . Sırayla gelecek :)

Teşekkür ederim okuduğunuz için :)



 , , , , , , , , , , , , , ,    
Paylaş:

5 yorum:

  1. Üşenmedim hemen gidip aldım kanki deneyip paylaşıcam fikrimi :)

    YanıtlaSil
  2. İlk firsatta alip temizlicem

    YanıtlaSil
  3. Ben rize deyim, ürünü nereden teminedebilirim

    YanıtlaSil
  4. Merhaba paylaşmış olduğunuz markanın arkasını okudunuz mu acaba. Orada mermer yüzeylere kullanmayınız diyor. Siz bunu okumadan mı önerdiniz yolsa bilerek mi önerme yaptınız ve kullandınız.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba acaba bu ürünün faydasını gören oldumu gerçekten.Aynı dertten muzdaribim.

    YanıtlaSil

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIRSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM :)