18 Ekim, 2017

Nasıl Maskara Kullanmalıyız ?


NASIL MASKARA KULLANIYORSUNUZ

    Bugün yazıma nasıl maskara kullanmalıyız diye başlık attım ama aslında maskaradan ne bekliyoruz önce o önemli. Kirpiğimiz  farklı olduğu için maskaradan beklentimizde farklı oluyor.        ( düz,kıvrık,seyrek,sık,uzun,kısa)

Benim çok sık ama dümdüz kirpiklerim var ben taranmış ayrı ayrı olsun yapışmasın istiyorum. Taraklı fırçası olan maskaraları beğeniyorum.

Sizin bir maskaradan beklentiniz nedir ?

Herkesin farklı beklentileri olacağı için ben fırçalarını tek tek fotoğrafladığım 15'e yakın maskarayı paylaşacağım.

İçinden hangisi size uygun siz belirleyin diye.





SİLİKON FIRÇALAR 

Silikon yani taraklı fırçalar genelde sık kirpikler için ideal. Tek tek ayırır ve uzun gösterir.
Bunun yanı sıra önemli olan 2 faktör şudur  
1- çabuk kurumalı ki bulaşmasın
2-gün içinde akma dökülme yapmasın


En beğendiğimden başlayarak gideceğim.



WET AND WİLD  MEGALENGTH


Ucu küçük olduğu için göz içine kaçmadan alt kirpikte de üst kirpiktede tarayarak kullanıyorum.


ORİFLAME WATERPROOF MASCARA

Ucu yine çok ince ve taraklı. Duruşu çok güzel ama waterproof olduğu için suda çıkmıyor haliyle temizlemesi de zor. Ama havuzda ve sıcak günlerde akmasın diye kullanılabilir.

GOLDEN ROSE CAT WALK 

Fırçası yapısı çok güzel . İnce uçlu bir maskara daha.


Gözleri küçük olan ve gözlerine kaçıranlar için bu tarz ince küçük uçlu olanlar daha makbul.

LOREAL TELESCOPİC

Hem kıvıran hemde tarayıp uzatan bir maskara ama çook sıvı ve çok fazla bulaşıyor ilk başlarda yapıştırıyor. İçindeki biraz azaldıkça daha da güzelleşiyor. Özel günler için daha iyi diyebilirim.


Ucu kalın tercih edenler için silikon fırçalar :

MAYBELLINE 


Maybelline 'ın bu 2 renk maskarasıda silikon taraklı ama bombeli ve kocaman. Ben genelde gözüme kaçırıyorum pek anlaşamıyoruz :D
Ama yapıları falan çok güzel.


ESSENCE PLUMP 


Fırçası çok güzel ama essence rimelleri biraz dökülme yapıyor gün içinde.


GABRINI


Kocaman ve çok sık . Yine arada sırada gözüme kaçırdığım oluyor. Hemen kuruyor ve gün içinde dökülme yapmıyor.


FLORMAR XL


Fırçası oldukça ilginç çok net çıkmamış fotoğrafta twist yazıyor üzerinde böyle kıvrım kıvrım diye mi tarif etsem. Kocaman ayrıca gözleri de kocaman yapıyor.

XP


3 ü de ortalama aynı şekilde. Tarıyor. Ama eski kozmetikler gibi kokuyor ve biraz göz yakıyor. 
Zaten bu markayı pek tavsiye etmiyorum. Annemde vardı fotoğraf çekmek,denemek ve size göstermek için aldım.


KIL FIRÇASI OLANLAR

Kirpikleri daha seyrek olanlar için kıl fırçalar daha uygun. Yoğun uygulayarak kirpikleri daha kalın ve gür göstermek mümkün. Üzerlerinde genelde VOLUME yazar.



MAYBELLİNE volum express


Kahverengi maskara. Çok kullanışlı. Doğal . Fırçaları aynı zamanda tarıyorda. Kıvırma özelliği pek yok.


FLORMAR   (adı silinmiş)

Uzun süre memnun kalarak kullandım. Fırçası büyük ama göz içine kaçmıyor dökülmüyor bulaşmıyor. Buda pek kıvırmıyor.


FLORMAR (KOLLEKSİYON ÜRÜNÜYDÜ)
Fırçası da yapısıda işe yaramaz. ama diğer ucundaki maskara bazı için almıştım.


Bu ucu incecik ve baz olarak özel günlerde kullanıyorum.



BEYU


İçinde susam yağı var besleyici ve cidden çok güzel. Annem 3 tane bitirdi ben 1 tane :D 
Çoğu insanda da güzel duracağına eminim dökülmüyor çok kolay temizleniyor. yine kıvırma etkisi yok.


KIVIRMAK İÇİN NASIL FIRÇALAR KULLANMALIYIZ


Fırçası böyle  oval olan maskaralarda kıvırma özelliği oluyor. Kıl veya silikon olması fark etmiyor.

Kıl ve oval olursa hacimli ve kıvrık.
Silikon ve oval olursa uzun ve kıvrık.


Kısacası Silikon fırçalar tarayıp uzatıyor.
Kıl fırçalar volum (hacim veriyor ) çok gösteriyor.

Bu şekilde kendimiz ne tarz fırça istiyoruz karar verebilirz.

Umarı faydalı olmuştur. 

Bazen almadan maskaranın fırçasını merak ediyoruz bu sebeple bu yazıyı hazırladım.


Son olarak avon dan 


Bunu almıştım.
Altın sarısı simler var içinde.
Kirpiği ışıl ışıl yapıyor :D




Yorum Yaparsanız Sevinirim 








 , , , , , , , , ,    
Paylaş:

7 yorum:

  1. Geldim bile blogun cok guzel💘

    YanıtlaSil
  2. Geldim ��Blogun çok güzel ❤❤

    YanıtlaSil
  3. Merve sarikan20 Ekim 2017 00:00

    Bunlar cok guzel bilgi ❤

    YanıtlaSil
  4. Harıka bılgıler bebısım bayıldım !!

    YanıtlaSil
  5. Kelebeğin Blog Keşif Etkinliğinden geldim. Bu kadar maskara görünce şaşırdım. Kafam karıştı, şimdi ven hangisini kullansam? Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kirpiklerinizin şekline göre seçim yapmanız en doğrusu :)

      Sil
  6. Merhabalar , blog keşif etkinliğinden geldim:) rimel seven biri olarak severek okudum yazınızı. İzlemeye aldım sayfanızı banada beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIRSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM :)