07 Kasım, 2016

ANKARA 5 KASIM ETKİNLİĞİMİZ





      5 Kasım Cumartesi Günü Serap ve Hamide'nin daveti ile toplandık Ankaralı Kızlar olarak çok eğlendik. Hepsiyle ilk defa tanıştım ve çok sevdim. Bahçelievlerde Baattin Kafedeydik.





 
Bunları Direk İnstagram Halleriyle buraya bıraktım :D


 Masamızı neden çekmemişim yahu kendi önümü çekmişim sadece :)

Sponsorlarımızdan Bahsetmek ve Teşekkür etmek istiyorum buradan :)


İlk olarak BARGELLO kendi çıkardığı parfümlerini tanıtmak için bizlerleydi.



Bayan parfümü MELANGE Erkek parfümü AVENUE bunlarda minnacık testerlarımız.
Erkek olanı hemen Nişanlıma ve Abime denettim baya güzel bir koku yalnız çok küçük olmasına üzülmedim değil :)


Bayan parfümünün 50ml olanını hediye ettiler sağolsunlar :)
Nasıl tarif edeyim gül bahçesi kokuyor. Ama tek çeşit değil çeşit çeşit biraz tatlı biraz ekşi bir gül kokusu. Kesinlikle alkol kokusu hissi valan duymuyorsunuz. Özellikle annem bayıldı.
Bende yastığıma sıktım iki gün denemek amaçlı güzel kokularla uyumaya bayılıyorum ama pek kalıcı değil sanırım :)

İKİNCİ OLARAK

CAPİLACTİF Firmasından Bahadır Bey bizimleydi. Bize iki tam boy ürün hediye etti. Birazda testerimiz oldu merak ettiğimiz ürünler için.

       


       Resimde solda gördüğünüz markanın sık yıkama şampuanıymış kesinlikle paraben içermiyor.
Eğer memnun kalırsam kepek serisini almayı düşünüyorum. Saç tiplerine göre serum şampuan yağ setleri var anladığım kadarıyla.

Sağda gördüğümüz de BB krem. İlk başta anlamadık ama saç için üretilmiş bir bb krem.
Vaadleri çok fazla ayrıca yorumlarım inşallah denedikçe :)



Testerları daha deneyemedim. Onlarıda deneyince memnun kalırsam firmayı çok sağlıklı bulduğum için ürünlerini denemeyi düşünüyorum. Eczanelerde satılıyormuş. BElirli bir satış şubeleri yokmuş. Her eczane depodan getirebiliyormuş onu da belirteyim :)



ÜÇÜNCÜ OLARAK

Pino Kozmetik bizim için güzel bir poşet hazırlamıştı.
İçindekilerin topluca bir fotoğrafı :)

  Beyu Kozmetikten (sadece Pinoda) En sevilen rimel ve en akmayan göz kalemi ( akmadığını kullanan arkadaşlar teyit etti ben daha denemedim) :D
Maskarada şu dönem indirimde 19.90 imiş. Bikaç arkadaş baya beğendiklerini söyledi bende bugün deneyeceğim hepsini. Özellikle denemedim fotoğrafladım ayrıca yazı yazmak için :)






İpek kozaları ise cildi temizlemek arındırmak için kullanılıyormuş. Daha önceki etkinlikte alıp kullananların yorumu genelde olumlu .Benim hasssas cildimle anlaşabilecek mi bakalımm. Kullanılışı fotoğrafladım.









Yine sadece Pinoda olan MALU WİLZ markasında ait Temizleyici Tonik Ve Krem hediyeleri vardı. Özellikle hassas ve dermotit ciltler kullanabiliyor alerji egzama sıkıntısı olanlarda kullanabiliyor dediler. Ben tonik ve kremi denedim. Yine gül kokuyorlar ve nemlendirmesi başarılı.

Birde Aloe Vera lı diş macunlarının testerları. Gayet ferah bir his bırakıyor diş konusunda hassas olduğum halde beğendim :))


Birde Minnoş POPCORN larımız vardı .
İnstagramdan MR&MRSPOPCORN sayfasına bakabilirsiniz.
Pembe olan çilekli. Diğeri karamelli.

Benim mısırla ve şekerle tatlıyla aram yok bu sebeple karamelliyi pek beğenemedim ama çilekli biraz iyiydi.Ama bizimkiler BAYILDILAR. Siz bana bakmayın ben ekşiyi turşuyu tuzluyu severim  :D

   



BEŞİNCİ OLARAK MARLA CUPCAKE
 Bize mükemmel tadı olan cupcakeler göndermiş.
 Evet tatlı ile arası olmayan ben bile bunlardan 3-4 tane götürdüm . BAYILDIM. Çok hafif çok dengeliydi tadı . Hani böyle ikramdı diye övüyorum gibi tevehhüm hasıl olmadan söyleyeyim ben her tatlıyı yiyememm :)
 Standı da el emeği göz nuru :)
İnstagram : @marlacupcake


















VissMATE markası da bizlerleydi.



Yüzey temizleyicisi Arap Sabunu Silikonlu temizleyici.Temizlik bezi.
En çok sevindiklerim bunlar oldu neden bilmiyorum sanırım ev kızı modundan hiç çıkamayacağım :)
Kullanır kullanmaz yorumlanacak :)


 
 İnstagramdan @natracare diye bakabilirsiniz. Kutuda bir ped bir günlük ped birde tampon çıktı.
Son zamanlarda Kısırlık probleminin çoğaldığı ülkemizde sanki özellikle bu ürünlere dikkat etmemiz lazım. İçerik her zaman önemli incelemenizi tavsiye ediyorum :)


Son olarak şekersiz içeceğimiz :D Yine instagram sayfaları var.
   


Valla ilk ben bitirdim ve ikinci bardağı da hüüplettim. Yaban mersini yazıyor diye korkmuştum ama çok lezzetliydi. 


Çook Güzel Bir Gündü.
Emeği geçen herkese burdan Tekrar Teşekkür ediyorum :))))
















 , , , , , , , , , , , , , , , , , ,    
Paylaş:

0 yorum:

Yorum Gönder

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIRSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM :)