14 Kasım, 2016

Hangi kurslara gidiyorum ?



   Biliyorsunuz ki düğün hazırlığı aşamasındayım fakat daha düğüne 4.5 ay var. Çok koşturmacalı geçmiyor. Vaktini boş geçirmeyi hiç ama hiç sevmeyen bir insanım beni tanıyanlar bilirler . Hani bazı insanlar pijamasını giyip tv başında oturmaktan çikolatalı yaş pasta yemekten zevk alırlar ya işte o durumdan çok uzağım. Tv de birşey mi var izlerken spor yapıyorum mesela. Boş boş baktığım zaman kafamı kaldırıp saate bakıyorum boş geçmiş yine vaktim diyip üzülüyorum. Yapacak birşey bulamayınca da bunalım takılıyorum işte. Çokta iyi birşey değil yani benimkisi de.

 Geçen sene vaktimin çoğunu evde ve hasta olarak geçirdim birşey yapamadan (hasta olunca blog bile yazamadım resmen o derece )  geçirdiğim 6-7 ayın sonunda kendimi şartlandırdım ve her günüme ayrı bir aktivite ayarladm.

 Daha sonra planlar programlar değişti her günüm dolu değil ama bu iyi oldu çünkü düğün yaklaştıkça benim koşturmacalar çoğalacak . Allahım o tatlı telaşları hiç üzülmeden sıkılmadan yaşamayı nasip etsin.

  Çocukluğumdan beri yabancı dillere bir yatkınlığım olduğu gerçeği ...  En iyi arkadaşımın Kazakistanlı olması ve ondan bütün kötü kelimelerin rusçasını öğrenmem :D (espri yeteneğim kalp)
Fen öğretmenimin sen biyoloji oku diye beni gaza getirmesi Matematik hocamın matematik hocası olmamı tavsiye etmesi İngilizce öğretmenimin  İngiliz dili ve edebiyatı oku demesi falan filan derken Kendimi 22 yaşında arapça hocası olarak bulmuş olmam da işin ironisi :D  Üstelik çocuklarla aramda iyi değil. Hiç değil :D
  Arapça nın yanı sıra fotoğrafçılığa olan tutkum beni kaosa sürükledi. Babamdan mezuniyet hediyesi olarak canon650d istedim . Aldı almasına ama o alana kadar tutkum azaldı :D Bundan 3.5 sene önce falan açıköğretimden fotoğrafçılık ve kameramanlık bölümüne kaydoldum (ne işime yarayacaksa) bir yola çıktım onda da yolda kaldım kaydımı yenilemedim hiç.
Şimdi bitircem diye koşulladım kendimi :) Bu sene kurtulurum umarım. Hala fotoğraf çekmeyi çok seviyorum ama bir düzen oturtamadım hayatımda . Eve geleli daha bir sene olmuşken nişanlandım şimdi de yeni bir düzen kurmaya çalışıyorum işte.

 En iyisi eğitim alayım biraz kendimi geliştireyim aldığım diploma da bir işe yarasın dedim ve Çankaya belediyesinin fotoğrafçılık kursuna kaydoldum.
100. yıl Semtinde . Pazartesi günleri sabah 9-12 arası :)

Hocayı çok sevdim . Projeksiyon ile ders işliyoruz. Benim içinde konu tekrarı oluyor :) Teorik derslerden sonra fotoğraf çekimlerine çıkacağız ve sene sonu sergimiz olacak oldukça memnunum :)))

  Salı günleri 13-16 arası makyaj kursuna gidiyorum yine aynı yerde :)
Aslında ben çizgi bile çizemezdim ama makyaj konusunda yaptıklarıma şaşırıyorum . Kendimi deneme yanılma yöntemi ile geliştirdim fakat başkasına eyeliner çekme konusunda çok iyi değilim :) Annem ona makyaj yapmama izin verse eccik denemiş olurdum ama vermiyor (espri yaptı yine)
 Kursta bu konuda geliştirmek istiyorum kendimi. Eğer devamsızlıklarıma dikkat edebilirsem sene sonunda MEB onaylı sertifikamı almış olurum :)))

Cuma günleri de sabah 10 akşam 4 arası yemek kursuna gidiyorum.
Hem vakit geçirmek hemde birşeyler öğrenmek amaçlı güzel oluyor :)

 Aslında bu yazı yemek kursunda neler yaptığımız hakkında olacaktı ama olamadı D:
 En iyisi başlığı değiştirip yayınlayım :)
 Bir sonraki yazıda yemeklerimizi göstereyim :)

İşte böyle. Çarşamba perşembe boşum ama spor yaparak ev işi yaparak blog yazarak doldurmaya çalışıyorum günleri :)

Evlendikten sonra da inşallah çalışmayı düşünüyorum . Yani birdaha bu boş vakitleri bulamassam diye herşeyi sığdırmaya çalışıyorumm :)

 Neden bunları paylaştım aslında emin değilim . Birkaç kişi bana hangi kurslara gittiğimi sordu sanırım ordan yola çıktım .


 Kurslar belediyenin ve ücretsizler bu arada. Eylül ayında kayıt alıyorlar yalnızca :)
Belki seneye gitmek isteyen olur :)

 Soru veya öneriniz olursa yorum olarak bekliyorum :)

  Sağlıcakla :))))





 , , , , , , , , , , ,    
Paylaş:

0 yorum:

Yorum Gönder

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIRSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM :)