14 Haziran, 2017

The balm Mary Lou Ve Muadili w7 GLOWCOMOTİON



     Aramızda The Balm Mary Lou hakkında 'beğenmedim' diyen biri olduğunu sanmıyorum.
  Hem uygun fiyatlı hemde en iyi aydınlatıcılardan biri- idi .
 TAAAAA ki Gratis fiyatları 5 katına çıkarana kadar !
 Belki 5 katı değil ama hem euro tavan yaptı.

 Hemde çok sattığı için Gratis fiyatları yükseltti.
 The balm şu an indirimde bile 70 liraya falan geliyor.
 Ben severek kullanıyorum ama dibini görünce birdaha bunu almam başka şeyler denemeliyim dedim
Flormar,maybelline,loreal,essence gibi uygun fiyatlı markalarda beğendiğim bir ürün olmadı.
Genelde 2 saat sonra yüzünüz 5. sınıf balosundaymışsınız gibi sim oluyor :D
EVE SHOP w7 markasını getirdiğinde merak etmiştim zaten.
İndirim yaptığını da görünce
13 tl ye bu aydınlatıcıyı aldım :)


                                                                                                   (Flashlı Çekim )
w7
mary lou









İkiside aynı tonda aynı şekilde ışıldıyor büyük tanecikleri ve simleri yok.İlk izlenim olarak tamamen aynılar.



Bu şekilde bakınca hangisi The Balm Hangisi w7 bende karıştırdım :D


w7 highlighter

Güneş Işığında Çektiğim Bu fotoğrafta Tamamen aynı olduklarını söyleyebiliriz.


Sadece sürerken mary lou daha yumuşaktı.

Aradaki fiyat farkına bakarsak yumuşaklığın pekte önemi yok.
2 yıldır Mary Lou ya Aşık olarak kullansam da 


Şu andan itibaren oyum W7 ye.
Sizin oyunuz ???






 , , , , , , , , ,    
Paylaş:

0 yorum:

Yorum Gönder

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIRSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM :)