21 Ağustos, 2017

SİVİLCE İZLERİMDEN NASIL KURTULDUM ?







peelingpeeling







  Allah Allah diyorum benim yüzüm neden soyuluyor. Keseliyormuşum gibi deri attım. Sonra baktım ki sivilce izlerim gitmiş. 
Baya baya ölü deri atmışım.
 Tısssss😂

Sonradan fark ettim ki cildimi soyan şey bu maske 🎃.
 Zaten vaadleri o yöndeydi bu serinin ama ben ilk başta faydasını görmemiştim. 
Nemlendirsin diye kullanmaya karar vermiştim.


 Peki ne yaptımda soydu ? 

Ard arda 3-4 gün sürdüm yüzüme ve bununla uyudum.

Çünkü güzel nemlendiriyordu bende nemlendirsin diye kullanmıştım 😂
Şaka maka işe yaradı.
Sivilce izlerine bye bye dedim farkında olmadan. 
Size de hemen yazıyım dedim 😍
Kullanan yorumu olan varsa yazabilir ❤️



Dipnot: Yaz aylarında kullanmak ve güneş kremsiz dışarı çıkmak uygun değil 💪🏿



peeling



 , , , , , , , ,    
Paylaş:

1 yorum:

  1. Sivilce sorununun çözümü için tavsiyem sivilce sabunu kullanımıdır. Ben Natura Sabun tarafından üretilen sivilce sabunu ürünlerini kullandım ve %100 doğal olmasından dolayı çözüm buldum. Sivilce sabunu konusunda aşağıdaki linkten dilediğiniz ürünü seçebilirsiniz:
    https://www.naturasabun.com/dogal-sivilce-sabunlari/

    YanıtlaSil

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIRSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM :)