08 Ekim, 2017

Vissmate Ürünlerini Seviyorum





arap sabunu


Arap sabunu en doğal en eski temizlik ürünlerinden bildiğimiz üzre.

Çocukken terasta halı yıkadığımızı hatırlıyorum.
Annem duvarları ve camları arap sabunu ile silerdi.
Bulaşık ve çamaşır için bile kullanıyordu.

Annem şu an yanımda dedim arap sabunu yazısı yazıyorum şu cümleyi kurdu:

" Sabundan da sabun O , Her işte onu kullancan aslında "


Eskilerde bi şairlikte var zaten değil mi :)



         Instagramımı uzun süredir takip edenler krem rengi halıma koca bir bardak sıcak çikolatayı döküp mahvettiğimi hatırlarlar belki.
Bilmeyenler içinde evet öyle yaptım.
:)


O zamana kadar Vissmate Sıvı Arap sabununun bu kadar işe yaradığını  bilmiyordum.


Evde ne varsa denedim halıyı temizlemek için 
3 gün sildim geçmiş gibi oluyor kuruyunca tekrar eski haline dönüyordu.

Sadece Vissmate sıvı arap sabunu ile eski haline getirebildim.

Ne yazıkkı o an fotoğraf çekmek aklıma gelmedi 
Öncesi sonrası gösteremiyorum .


Sıvı olması kullanımını kolaylaştırıyor.
Katı formda olanları ölçülemek almak falan zor bir durumdu.


Yüzey temizleyicisinin kokusuna bayılıyorum.
Çok az bir miktar yetiyor tüm ev için.

Zaten yerleri toz almak amaçlı sildiğimizden leke çıkarma gibi birşey söz konusu diyemeyeceğim.

Ama parlaklık ve yapış yapış his bırakmama konusunda çok başarılı :)


Elimde birde Aferin ürünü var ama yeni kullanmaya başladım yazısını başka zaman hazırlarım.

Okuduysanız çok teşekkür ederim.

Siz bu ürünleri kullandınız mı ?

Memnun Kaldınız mı ?













 , , , , , ,    
Paylaş:

0 yorum:

Yorum Gönder

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIRSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM :)