10 Ekim, 2017

Beğenmediğim Ürünler ve Alternatifleri




              Merhabalar

Her zaman beğendiğim ürünleri paylaşmıyorum tabi ki.
Benim amacım siz bir ürünü almadan önce okuyup yorumlarına bakmak isterseniz size bir faydam olsun.

Kozmetik alışverişi hastalık gibi bir başladı mı insan kurtulamıyor.Alıpta gereksiz olduğunu anladığımız şeyler olabiliyor.
Bunları sizinle paylaşmalıyım diye düşündüm.

Bugün 5 üründen bahsedicem.,

Ama unutmamalıyız ki herkesin fikri benimle aynı olmak zorunda değil. Benim beğenmediğim bir ürünü siz seviyor olabilirsiniz .









SİYAH MASKELER

Çoğu markanın siyah maskesi var hepsini denemedim ama alıpta memnun olan pek duymadım.
Fotoğraflarda beyaz beyaz siyah noktaları çıkarmış gibi gözüküyor ama onlar ince pul pul derileriniz.
Ayrıca küçük sarı tüyleri yoluyor. Çoğalmaya sebep olabilir.

Bunun yerine yağlı ciltliysek kil maskesi,Kuru ciltliysek çamur maskesi deneyebiliriz.




ESSENCE SİVİLCE SÖNDÜRÜCÜ

İşe yaramayan bir ürün daha.
Sivilceniz çıkmadan acırken veya çıktıktan sonra fark etmez ikisinde de etki etmiyor.
Çok kötü kokuyor çok alkollü.
Cildi tahriş ediyor.

Bunun yerine çay ağacı yağını veya limon yağını veya diş macununu çıkmak üzere olan sivilcemize sürerek kurutabiliriz.


RIVAL DE LOOP KAŞ KİRPİK SERUMU

 

Hiç bir işe yaramayan bir ürün daha.
Zaten içinde yağ gibi birşey de yok pek kokmuyor su gibi.
Bende sadece kaşlarımı taramak için boş fırça gibi kullanıyorum.

Bunun yerine tatlı badem yağı kullanabiliriz ben faydasını gördüm.YLang ylang hint yağı da bakım yapar ama göz yakmayan sadece tatlı badem yağı.





PASTEL MOON LIGHT AYDINLATICI




İçinde bildiğimiz sim var. ilk sürüşte güzel duruyor ama bir süre sonra sadece sim kalıyor yüzde.
Ben sevmedim ama seveni çok. Eğer tavsiyeme uyacaksanız alternatiflerim ;
İlle de likit olacaksa maybelline veya loreal bakılabilir.
Eğer toz olacaksa  w7,gabrini benim favorilerim

w7 aydınlatıcı yazımı okumak için  w7 ile the balm




MAYBELLINE CONTOUR STİCK




Bununda seveni çok ama ben birkaç ürün denediğim için pek sevemedim. 
Neden sevemedim?
Açık renk cildimde pütür pütür kalın duruyor.
Koyu renk dağıtınca hiç belli olmuyor bildiğiniz normal ten rengime dönüyor çok saçma değil mi :/
Bunun yerine farmasi kontür stick kullanıyorum.
Toz olarak the balm bahama mama tercih edebiliriz.

Farmasi ürünlerimden bahsettiğim yazım için Tıklayabilirsiniz


Bu günlük 5 ürünü ele aldım devamı gelecek.

Okuduysanız yorum bırakabilir ve en aşağıya inerek bloğumu takibe alabilirsiniz :)


 , , , , , , , , , ,    
Paylaş:

1 yorum:

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIRSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM :)