26 Şubat, 2016

ALİEXPRES FIRÇA ALIŞVERİŞİM


ALIEXPRESTEN FIRÇA SİPARİŞİ VERDİM VE BUGUN İKİ TANESİ ELİME ULAŞTI.
HEMEN DENEDİM VE YORUMLAMAK İSTEDİM.

 

1. FIRÇA KARIŞTIRMA FIRÇASI ADI ALTINDA GELEN RESİM FIRÇASI

NEDEN ÖYLE DEDİM ?  

Çünkü Bu fırça aşırı derecede sert. Bildiğiniz suluboya fırçasından hiçbir farkı yok.
Kesinlikle memnun kalmadım ve hiçbir şekilde tavsiye etmiyorum.
ÜZERİNDE 239 NUMARA YAZIYOR.
Eğer karşılaşırsanız ve ucuz diye almak isterseniz satın al butonuna basmayın sakın :)
Ben kendimi feda edip sizin için denedim.
Gözünüz yerinden çıkar vallaha.
0.71 dolar fiyatı.


2. FIRÇA GÖRDÜĞÜNÜZ BEYAZ YÜZ FIRÇASI


Şekli,Yumuşaklığı ve Kıllarının aşırı çok olması ile gönlümün tahtına yerleşti.


Kesinlikle ürün israf etmiyor.
Aşırı derecede yumuşak.
Ve boyut olarak her ürünü uygulamak için uygun.
Ben BAZ FONDÖTEN AYDINLATICI VE ALLIK SÜRDÜM FIRÇA İLE.
Çizgi çizgi olmadı homojen dağıldı.
FİYATI : 2.32 DOLAR :)
Fotoğraftan da görebilirsiniz.
FARI DA BU FIRÇA İLE SÜRDÜM.

İNCELEMEK İSTERSENİZ EĞER




 OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİMMM :))))
 , ,    
Paylaş:

2 yorum:

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIRSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM :)