26 Şubat, 2016

ÜRÜN KARŞILAŞTIRMASI- essence VE catrice FAR BAZI


    MERHABA :) 
 BUGÜN ÇOK SEVDİĞİM İKİ UYGUN FİYATLI ÜRÜNÜN KARŞILAŞTIRMASINI YAPACAĞIM SİZLERE:)

1. ESSENCE FAR BAZI




2.CATRİCE FAR BAZI


İKİ ÜRÜNÜDE REYONLARDA İLLA Kİ GÖRMÜŞSÜNÜZDÜR.
BELKİ DENEMİŞSİNİZDİR BİLE.
DENEMEYENLER İÇİN MERAK EDENLER İÇİN YORUMLAMAK İSTEDİM.

Kendi adıma söylemeliyim ki. Balm ın far bazı nı almaya gönlüm razı olmuyor pahalı geliyor.
İndirimde de bulana aşk olsun zaten :)

Elimde bu iki baz var . Eminim the balm ın ki bunlardan daha iyi değildir :)

Öncelikle far bazının görevi 
1. Göz kapağını nötrlemek 
2.Farın rengini iyi vermesini sağlamak.
3.Farın kalıcılığını arttırmak

Bu iki üründe de 3 özelik var o nedenle neredeyse eşdeğerler.



Aradaki farklar :



Essence koyu ve turuncumsu bir renge sahip. Dağıtınca benim tenime koyu kalıyor.
Catrice açık renk ve dağitinca hiç belli olmuyor.


Bu benim essenceden daha çok catrice markasını kullanmamın sebebi.
Çok açık renkliyim çünkü.

FARIN RENGİNİ VERME KONUSUNA GELİRSEK :


Baz olmayan yerdeki renk daha açık ve pigmentsizken

Baz sürdüğüm iki yerde renk yoğun.
Renk verme kısmında eşitler.

Amma ve lakin kalıcılık kısmında CATRİCE geçiyor.
Nasıl mı ?

Biraz bekledikten sonra elimi farı süpürür gibi sürttüm
BAZ OLMAYAN UÇTU
ESSENCE AZALDI
CATRİCE İSE YOĞUN KALDI
BAKIN :


YİNE DE İKİSİDE ÇOK BAŞARILI ÜRÜNLER.

FAR BAZLARINI MERAK EDENLER VEYA ALMAYI DÜŞÜNENLER İÇİN İYİ BİR FİKİR OLDUĞUNU UMUYORUM.

OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM
SORULARA AÇIĞIM :)












 , , , , , , , , ,    
Paylaş:

2 yorum:

  1. Cok guzel bir karsilastirma. Benim.icin faydali okdu. The balminkini kullaniyorun. Daha uygun fiyatli ve performansi iyi urunler acisindan denenmeli. İnstagram pudrakokusublog

    YanıtlaSil

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIRSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM :)