01 Şubat, 2016

KULLANDIĞIM MAKYAJ TEMİZLEYİCİLER




     KULLANDIĞIM MAKYAJ TEMİZLEYİCİLER




DİADERMİNE ÇİFT FAZLI TEMİZLEYİCİ :
      Bu ürünü makyaja dair hiçbirşeyi merak etmez ve önemsemezken , sadece rimel gözkalemi kullandığım bazen makyaj yaptıgım onu bile çıkarmadan uyuduğum  kısacası bilgisiz olduğum dönemlerde kullandım.
      Öncelikle ürünün üstteki mavi kısmı yağlı olan kısım oldugu için kullanmadan önce çalkalamak gerekiyor. Ve rimeli eyelinerı temizlerken yağlı oldugu için gözün altına üstüne siyah siyah bulaşıyordu. 
      Makyajı bir zamanlar kremli pamukla çıkarırdık ya aynen o şekilde yapıyordu kısacası.
Evet ben şişe bitene kadar kullandım belki son kullanma tarih, bile geçmiştir.
Dibinde kalan sonbirkaç damla ile şişesini arabanın torpidosunda unuttugumu hatırlıyorum.
(Düşünün araba kullanacak kadar büyümüşüm ama makyaj bilgisi sıfır :D )


2 NUMARALI TECRÜBEM 

DİADERMİNE HASSAS GÖZ MAKYAJ TEMİZLEYİCİ




- Gratis watsons benim için eskiden ıslak mendil ve pamuk almak içindi :D
Bakmışım makyaj temizleyicisi ortada yok diye sanırım bir ara girip tek renk olduğu için (yağsız diye düşünerek ) almışım :)
Kullandım bunu da kullandım. Evet yağsızdı ama çıkarmıyordu sanki. 
Kullanan var mıdır memnun kalan varmıdır ben bilmem belkide tecrübesizliğime gelmiştir.


3 - MİLYONLARIN FAVORİSİ GARNİER MİSEL SU




                                           Neden aldım ? İndirim yazısını görüpte aldım.
      Yeni yeni makyaj standlarına falan sarıyorum. Bloglar okuyorum. Ama hala makyaj konusunda çok beceriksizim. Sadece deneyip deneyip temizleyerek bitirdim bu solüsyonu. Evet okudugum yorumlar çook olumluydu. Birton karşılaştırma yazısı yazılmıştı. Loreal ve bioderma ile :)
Yaklaşık 5 ay bu ürünü kullandım belkide daha iyisi yoktur diyordum. 
Sonra sebibebi nin loreal misel suyla ilgili reklamını görünce gidip onu aldım :)


 

    4-  LOREAL SKİN PERFECTİON MİSEL SOLÜSYON


Sonradan Garnier ve Lorealin aynı firma ürünü olduğunu hatta ve hatta içeriğinin bile aynı olduğunu bir blogta okuduktan sonra kendime ve karşılaştıranlara da gülmüştüm.Kimdi o inanın hatırlamıyorum :) Ama güzel tesbitler hayat kurtarıyor :D 
Bir veya iki kere kullanıp. Madem garnier ile aynı ben başka bişey deneyeyim diyerek bu ürünü ablama verdim. Bilmiyorum kullandı mı memnun kaldımı :D 



5-DIADERMINE HIGH TOLERANCE MAKYAJ TEMIZLEME SUYU

.


NO PARABEN diye yazmışlar üstüne.
    Geziyorum watsonsta bir indirim yakalamışım. Bir çılgınlık yapıp satış danışmanı arkadaşa makyaj temizleyici istediğimi söyledim (Normalde standları kurcalayıp herşeyin arkasını okumak lazım)
Yanında yüz yıkama jeli ile beraber bu ürünü indirimde diye elime tutuşturdu. Bende o gün zengin takılıyorum aldım ya nolcak ucuz diye sonra kasada aldıklarım 200tl tutunca hayatımın kazığını yemiştim. Neyse o zamanlar azda olsa maaşım vardı makyaj malzemelerine harcayacak kadar. 
Ne olduysa o gün oldu bana bir kez açtın mı musluğu kapatamıyorsun...Konumuza dönersek.
     Ben baya kullandım bunu . Böyle % 25 olabilir. Aslında birşey hissetmedim. Birgün yatıyorum akşam yüzüm kaşınıyor. Kalktım krem sürdüm. Uyutmuyor bi baktım bi süre sonra kıpkırmızıyım.
gittim hemen yıkadım yüzümü. Neden oldugunu anlamak için ertesi gün tekrar yüzüme süreyim derkeeeen yanagıma azıcık sürmemle kızarmam bir oldu allah allah dedim. Jeli denedim jelde de aynı şey oldu. 
 Jel Çöpe gitti.
Makyaj temizleme suyunu da cildinde hassasiyet olmayan canım kankalarımdan birine verdim.
Evet o bitirdi. Keşke jelide verseymişim :D 
Buda böyle.

Artık bu olaydan sonra gözdeme ve birçok insanın gözdesine geçelim.


6 ve SON NUMARA İLE BİODERMA SENSİBİO H2O

Bu ürünü artık paraya kıyarak eczaneden yüzüm daha fazla işkence çekmesin diye aldım.
Allahıma bin şükür ki almışım. Mükemmel temizliyor. Hatta ürün pamukta çözünüyor o derece :)
Anlatsak çok uzun sürecek bu yazı yeterince uzun sürdü. Ben bunun için ayrı bir konu açayım en iyisi :)
Ha birde birkaç markanın makyaj temizleme sütünü kullandım cildim kuru diye ama hiçbirinden memnun kalamadım malesef ondan da ayrıca bahsedebilirim :D 
   TAMAM ÇOK ŞIMARDIMM 
Şu an uygun fiyatlı önerim GARNİER (içerik aynı ama gramaj ve fiyat açısından lorealden uygun )
FAVORİM : BİODERMA SENSIBIO H2O

(RESİMLER ÜRÜNLERİN SİTELERİNDEN ALINTIDIR)

UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR VE TAKİP EDERSİNİZ ... :)
 , , , , , , , ,    
Paylaş:

1 yorum:

  1. Ben de Bioderma makyaj temizleme solüsyonlarını beğeniyorum...

    YanıtlaSil

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIRSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM :)