01 Şubat, 2016

SALATALIK ÖZLÜ MASKARA




Ben bu fotografı çekerken de çektikten sonrada bayıla bayıla izledim.Önce onu paylaşmak istedim. Fotoğraf tutkumu bilenler vardır mutlaka.


ŞİMDİ BÖYLE FOTOĞRAFLANMIŞ  FIRÇASI OLAN BİR RİMELİ KİM ALMAK İSTEMEZ Kİ 



RİMMEL LONDON WAKE ME UP SALATALIK ÖZLÜ MASKARABu maskaranın en mükemmel özelliği bu işte. Plastik kokmuyor. 

BEN BU RİMELİ ALDIKTAN SONRA  BİR SÜRE KULLANMADIM.BAŞKA BİR RİMEL BİTİRMEK İÇİN.


KULLANMA ZAMANI GELİP KAPAĞINI AÇAR AÇMAZ SALATALIK KOKTU RESMEN.

EN SEVDİĞİM ŞEYLERDEN BİRİDİR SALATALIK.

HALA MEYVE Mİ SEBZE Mİ OLDUGUNA KARAR VEREMEMİŞ OLSAMDA HER DAİM HER SAAT YİYEBİLİRİM. SUSAYINCA ÇOK İYİ GELİYOR.


BİR ANIMI ANLATTIM SALATALIKLA İLGİLİ BİR ÖNCEKİ POSTTA OKUYABİLİRSİNİZ :)


Yüzünde iğrenç birşey varmış gibi hissettirmiyor.
İlk kullanımlarda çok yoğun olduğu için bulaşma yapıyor. Bende o dönemde fırçanın ucunu ağzında oynatarak çıkarıp maskarayı oraya sıyırıyorum.
Bulaştırmadan uygulamak kolay oluyor.
Fırça formunda olmasına ramen slikonluymuş gibi kirpiklerimi tarayabiliyorum.                               

                 
Fırçasında az rimel olduğu zaman uygulamayı ve verdiği görüntüyü sevdim.


-Kokusu güzel
-Göz yakmıyor.
-Kolar sürülüyor.
-Kolar çözünüyor temizleniyor.




KULLANMAYI SEVİYORUM
amma ve lakin
İstediğim gibi de yapmıyor tam olarak.
Belkide daha seyrek kirpikli insanlar için uygundur.
Sevğilerimle saygılarımla.


ŞURAYA FOTOĞRAFLAR KOYAYIM
                                


                       

                  






 , , , , , , , , , , ,    
Paylaş:

0 yorum:

Yorum Gönder

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIRSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM :)