01 Şubat, 2016

KUZENİMLE AQUAPARK KEYFİMİZ



 (ince espriler içerir )


ÖNCE İŞE KUZENİMİ ÖVMEK İLE BAŞLAYAYIM.

Benim minnak mı minnak (175cm) tatlı mı tatlı (bu gerçek)
birde gerçekten güzel olduğunu düşünüp Tuğba Büyüküstün'e benzettiğim bir kuzenim var. Adını vermeyeceğim ki hepsi üzerine alınabilsin...


Halamlar İstanbul'da oturuyor. Kuzen her yaz gelir bi ananede bi babannede kalır . Bu yaz biraz sıkıldım bunaldım diyince.

Hadi aquaparka gidelim haftaya diye program yaptık.

 Kuzende yeni kapandı güneşe hasretlikiz yani :D

Zaten Ankarada kaç aquapark var ki. Mekanı anladınız CLUB WATERCİTY AQUAPARK
Gölbaşında. 
SADECE SALI GÜNLERİ BAYAN GÜNLERİ.
Yemek çok pahalı ama birkaç kere acıkıyorsun giriş zaten 40.tl.
1 menü yemek yersin de arada atıştırmalık bişeyler lazım.
En güzeli içeri yiyecek sokmak.
Çantalara falan bakıyorlar ama saklayabiliyorsan ne güzel.
Ben bi önceki gittiğimde pek fazla kurcalamadılar diye güvenerek,
Bir yere sakız. Bir yere çikolata. Bir yere kıraker falan soktum.
BİZİM BAHÇEMİZ VAR HER TÜRLÜ MEYVE SEBZE YETİŞİYOR
annem çıkarken tutturdu salatalık götürün çok güzel.
serin 
serin
hararetinizi alır
İKNA etti bizi.
Havlunun içine salatalıkları koyup havluyu doladık.
Babam bizi sabah bıraktı akşam servisle döndük.

Konumuz şu :

Şansımıza fazladan adam koymuşlar.
Çantaları didik didik ettiler.
Limonata gitti
Cips gitti.
Çıkışta alın diyolar da umrumuzda mı biz havuz başında yiyeceğiz onları.

Baktım kadın doladığımız havluyu açıyor

İÇİNDEN SALATALIK ÇIKAN HAVLULARI DİYORUM


Salatalıklar bahçe salatalığı. Öyle pazardakiler gibi değil.

Pazardakinin iki katı.


kısacası rezil olduk

herkes bize bakıyor daha fazla detaya girmek istemiyorum
Kadın çıkışta alın salatalıklarınızı dedi.


Bizde kafamızı önümüze eğip salatalıkları tanımıyormuş gibi yaparak sizde kalsın siz yiyin diyip yavaşça içeri süzüldük.



Neyseki içerde kimse birbirini tanımıyor. Yoksa baya Rezil olmuştuk :D 



Çıkışta salatalıkları geri isteyip bir daha mı güldürecektik :D 



Ayyy. Ama cidden çok eğlendik.

Birdaha kine salatalıkları doğrayıp götüreceğiz demek oluyor bu.


Şaka bir yanına cidden çok eğlendik ya.

Böyle anlattığıma bakmayın o kadar gülmediler bile.
Ben abartıyorum.Nekadar mizahşovalye bir kızım
Hadi öptüm sevdiceklerim.
BAy bay

KUZEN SENİ SEVİYOM






 , , , , , , , ,    
Paylaş:

3 yorum:

DÜŞÜNCELERİNİZİ PAYLAŞIRSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM :)